Låg på mattan (som vi egentligen skulle haft en ny) med Fiffis alla tuggben runt mig och lyssnade på musik nyss. Attan, pojkvännen har riktigt bra ljud. Nästan så hela huset rasar! :p

U2, Lasgo, Milk inc hann det bli.. Nu rullar Milk incs Closerskiva. Nice!

Var och frågade vad de skulle ha för ett hus i en monter från en känd hustillverkare. Och tanten blev helt tokig och började mala på om hur det skulle sättas ihop och hur bra det var när man inte behövde bygga det själv. Men ska jag ha ett hus som jag ska bo kan jag minsann tänka mig göra lite själv. Är halva charmen med att se sig om då man vet att man tapetserat och valt kök och golv. Inte med ett färdigt hus som kommer och lastas av på grunden och vips! Inflyttningsklart! Hon nästan ville kasta hus efter mig kändes det som då jag till slut gick från deras monter med två mössor och ett lipp i snöre.
Oj oj shit!

Trafiken börjar ju bli den man är van vid under vasaloppet. Bilar överallt och låååånga köer. Inte konstigt jag promenerat till jobbet de flesta av dagarna.
Och inte har jag varit på tältet och slagit klackarna i trallen heller. Räcker ju med att jag spenderar all övrig tid där nu.. På kvällarna är det ju min lediga tid och då är jag oftast utslagen och helt tilt i skallen! Blir så mkt frågor när man står bakom disken vid nummerlapparna! Oh my good!

Nu ska jag bege mig hem till byn och sova ut imorgon. Om jag nu lyckas med det. Inte gjort det de senaste nätterna. Vaknar och kan inte somna om på någon timme. Sen slumrar jag till precis innan klockan ringer, det resulterar i att jag är ett lik. Fiffi hon sover gärna hela nätterna och nästan hela förmiddagarna. =)

Take care!

Kommentera

Publiceras ej