Hit och sågkedjor dit. Och jag känner att det inte riktigt är mitt starka ämne. Kedjebredd och länkmått och gud vet allt. =) Den stackars gubben blev nog lite ledsen när han inte kunde få kedjan som passade till hans svärd men det var ju iaf trots allt inte mitt fel att de packat fel hos Jonsered. Men ibland blir det bara krångel. Tur iaf att han inte blev arg/sur/grinig/otrevlig. Det kändes bra!
Håller på att städa massor på jobbet också. Det ska bli ordning och reda på sakerna. Blir nog skitbra till slut! =)

Har iaf jobbat idag. Fast först gjorde jag ett besök hos frissan. Blev kortare i håret och tusen gånger finare än min morgonfrisyr jag hade innan! ;)
Klurar på om det inte minsann är dags för lite fest på lördag. Känner att det skulle vara roligt att umgås med lite folk..

Lilla hunden fick sig en rejäl kvällspromenad. Är ganska skönt att komma ut (även fast det är lite kallt) när man jobbat och stått inomhus hela dagen.. Frisk luft och röra på kroppen och rensa tankarna.

Nu ska jag nog gå och sova. Imorgon är jag ledig så då väntar fika med kompis och middag på resturang med Järker. 13 månader imorgon! Jippie!

Take care!

Kommentera

Publiceras ej