Hade jag igår. Och damn vad snygga vi var, jag i tuperat hår och söt som en John Travolta i sina snygga gabardinbyxor! Norpan som rockade fett i flingpaketsleken! Lena som visade hur hon lärt sig dansa disco.. Haha.. Och kusin sen då, i peruk och brun kostym! Och för att inte tala om snöret i byxorna! Haha!
Skrattade så jag hade ont i magen!

Bilder kommer.. kanske.. sen!

Idag har jag mått prima. Sov länge och tänkte gräva klart mitt land men då började det ju att spöregna! Bara att mysa under tak idag. Bra bra! Sånahär dagar behövs ibland. Nyss hemkommen från tacosmiddag hos Björn och A-K. Tusen tack! Får bjuda igen snart, bara vi fått ordning på köket! =)

Nu ska jag fixa lite i huset och sen sova. Jobb väntar ju nästa vecka igen! Maria kanske skulle komma och hälsa på, det hoppas jag på. Inte ofta man ser henne! =)

Dags att göra lite nytta! Tack å hej!

Puss!

1 kommentarer

Norpan

09 Aug 2007 14:10

Haha..jag rockade nog inte så fett i flingpaketsleken direkt.. Vann ju inte..=P
Men vi får göra om det nångång.. Var ju jätte kul.. Lena var nog den som rockade fett ;)

Kommentera

Publiceras ej