Och sista dagen innan helg! Hoppas det blir skapligt väder iaf en dag så man kan vara ute och göra något utan att frysa ihjäl. =)
Måste olja in mina pallkragar. Mamma har nog rätt i sin gissning att det andra jordgubbslandet inte blir i år. Men kragarna är ju klara iaf och gör jag iordning till hösten så gör det ju inte så mkt! =P

Imorgon åker vi på Ikea. Ska bli roligt att komma iväg. Köpa en sängstomme och lite "bra att ha" grejer. Men imorgon åker även älsklingens gamla trotjänare, Mercan MAK, till bilhimlen. Lite ledsen är han nog över att få skiljas från sitt åk. Han har ju sladdat sig fram på vägarna i många år med den. Varvat den till max och kört den överallt. Nu blir det väl till att samåka SAAB ett tag tills han hittar en ersättare, utan lackskador på huven och utan rost. Det blir nog bra till slut, allt har nog sin mening. Han kanske kan köpa sig en sån här. (För den kostar ju inte alls skjortan! =P)

image57


Nu ska jag göra mig redo för en dag på jobbet. Sjunga sånger med galna "mormor" och ha skoj. Tur att vi har kul på jobbet, för nu känner jag mig helt slut i kroppen.. Och lite humor gör livet lättare.

Puss å hej!

1 kommentarer

elvenman

31 May 2007 13:04

Han blir nog av med mer än bara skjortan om "du" ska få dig nån Aston.

Kommentera

Publiceras ej