Sov riktigt dåligt inatt. Vaknade flera gånger för att se så jag inte hade försvoit mig. Bara för att vi fick en timme extra så blev jag helt paranoid. =P

Gjorde årets vurpa med en 20kg Solrosfrön i armarna idag. Stukade foten och ramlade på golvet.. Men säcken den hade jag ett stadigt tag om.. Ska smörja lite med aloe Heat ikväll så är nog värken i foten ett minne blott imorgon.. Imorgon ja.. då ska jag på.. Utbildning! Kan nog bli riktigt intressant det där. =)

Nu har J lagat middag. Det är fint i köket sen igår. Dammsög och plockade medan han diskade och torkade av bänken i köket. Riktigt mys att komma hem. Men men.. lär väl se förfärligt ut igen till helgen.. Men då är jag utan J och kan städa och gno hur mkt jag vill. Men jag antar att jag kommer tycka det är så ensamt. Tur att jag jobbar lördagen då. Ska se om Norp var sugen på lite party. Kanske skulle göra ett försök. Haha.. =P Mina partybehov känns som om de är stillade.. Har så mkt annat i huvudet nu för tiden..

Time to eat.

*Puss å hej*

Kommentera

Publiceras ej