Och helgen är mer eller mindre passerad.

Jobbade igår och jäsiken vad folk handlade. Som tokiga. Kom hem sent eftersom det var mycket folk i rörelse och ingen som hade speciellt bråttom. =)
Hade planer på att gå ut och skaka rumpan lite men efter den här veckan så slocknade jag klockan 22 och var helt död enda till klockan var åtta imorse. Eller ja.. sju. För vi hade tydligen vridit tillbaka klockan en timme inatt. Något som jag totalt missat. Skönt var det iaf att få sova ut ordentligt.

Idag for vi till Blnge och inhandlade mig en vinterjacka. En lite längre med dun så jag överlever kylan. Hade hoppats på ett par nya skor men jag hittade inga som föll mig i smaken. Är tyvärr inget modelejon. =P Blev en gardin och en födelsedagspresent till kära mamma också. Så lite fick jag tag på..

Nu ska jag mysa ner mellan lakanen och läsa lite. Försöker läsa lite när jag har tid över. Har så mycket böcker som bara väntar på att bli lästa. Och tyvärr så kan jag ju inte läsa alla på samma gång. Räknade till 20 böcker jag inte läst tror jag.. Hehe..

Nästa vecka väntar ännu mera jobb. Håller på och bygger om. Tror det kommer bli superbra i slutändan men vägen dit är krokig och fylld med hinder. Eller ja.. det är väl i princip fortfarande 24 h för lite på dygnet.

Nä.. Time to read!

Pussåhej.

Kommentera

Publiceras ej