Imorgon jobbar jag sista dagen för den här veckan. På fredag rullar tåget mot Örebro där jag ska hälsa på Maria! Och det som ska bli extra kul är att Malin också bokat biljett så det kommer bli en riktigt trevlig tjejhelg. Är hur länge sen som helst sen vi sågs sist! Ska bli så KUL! =)

Efter jobbet idag fick bilen sig lite invändig städning och katten fick vara ute i lina. Det gillade han skarpt och nu ligger han i fotöljen och snarkar den lille grisen. Hann även ta en promenad med Fiffi och min Kungspudel Amigo Håleryd. =P Nu ska jag hänga tvätt och sen sova lite. Slutar kring 17 imorgon och det ska bli gött. Är det fint väder blir det en liten promenad med djuren och sen ska jag kanske hjälpa Ellie plugga lite. Bjuda på wookat med.. =) Får se hur morgondagen artar sig. Men jag önskar alla en trevlig helg så skriver jag mer här sen när jag kommit till rätta igen.

Puss å hej!

Tass
Den sötaste tassen.


Kommentera

Publiceras ej