Packat och tänkt ut vad jag ska ha på mig. Har massor med kläder men visste inte alls vad jag skulle ta med.. Men det blev ganska lätt packning. Skönt. =) (Har ju mkt i garderoben som säkert är för litet nu för tiden. Har ju gått upp några kilon i vikt de sista åren. Får rensa ur den och se vad jag vill ha kvar. Men jag köper väldigt sällan kläder nu för tiden, jag är mer intresserad av huset och trädgården!)

På söndag fyller min darling år! Hela två år är hon nu! Gullepyret! Fnörtigare hund får man leta efter. Ikväll när vi gick promenad såg vi 9 st rådjur. Och gud vad hon gnällde. Lilla jägaren!

fiffi
Finaste..

Puss&hej!



3 kommentarer

Kärve

17 Apr 2008 23:58

Söt, min kompis har en sådan ras, hon heter Smulan.

http://TUMADRE.blogg.se

18 Apr 2008 00:03

Så fin! :)

Sara

21 Apr 2008 11:46

Grattis Fiffi!!

O du Linda, rensa garderoben är sååå skönt, man hittar massor med kläder man kan ge bort eller slänga o en massa kläder man hade glömt bort att man har o sen får man ju en massa ledig plats så man kan fylla på med nya kläder om man vill. Eller så struntar man i det o bara njuter av att kunna hitta de kläder man har. ;)

Kommentera

Publiceras ej