Nu har jag haft 3 härliga dagar ledigt. Har hunnit massor och det ska nästan bli lite skoj att jobba.

Igår var jag på mc-klubb och kikade på när grannen spelade. Hade aldrig hört dem förut men de var helt åkej. Fast jag inte kände igen en enda låt. Men jag hade alldeles för kort hår och alldeles för lite skinnväst för att passa in. Så är det när man bara cyklar och inte äger ngn HD. Imorse tog vi en förtjänt sovmorgon och sen fick vi en massa gjort i källaren. Bytt frys och kört massor med tvätt. Fyllt på pellets och packat ihop en massa skräp. Ska bli skönt när golvet är klart för då är blir det inte lika skitigt överallt. =)
Har även hunnit med att mocka och borsta hästen medan J packade massa höpåsar, vad hade jag gjort utan den underbara karln? Sen blev det en sväng till Sold för att kika in på Konsum och sen säga hej till svärpäronen. Nu sitter jag i soffan och har precis kikat på en film, Art school Confidential. Inte helt kass men jag tycker att Bad Santa är roligare.

Idag har det varit första advent och då tände vi första ljuset när vi åt frukost och sen har jag plockat fram adventsstjärnan i hallen. Mysigt med ljus. Tog kort på granen i byn när vi var ute och kvällskissade. Nu ska jag krypa till sängs för nu väntar ännu en vecka med jobb. Hoppas alla har haft en bra helg.
Pussåhej!


Det blev en vit första advent ändå, trots att det var +grader och regnade i natt..

1 kommentarer

Maria

02 Dec 2008 09:03

vilken härlig gran! Mys-pys!

Kommentera

Publiceras ej