Efter två dagar med ledigt är det dags att jobba igen. Jag har iaf haft två riktigt bra dagar.

Igår var jag och syster ner på stan. Fyndande på bokrean, unnade mig några klädesplagg och köpte semlor. Sen blev det en fika hos mormor&morfar innan jag åkte hem och tog en promenad med häst&hund. Dömmsög, diskade och gjorde en sen middag.
Idag hade Ellie landat i sitt rum igen så det blev en långpromis i massa snö med en hund som knappt tog sig framåt. Har även hunnit diska igen, vattnat min orkidéer och rört på häst&hund. Sen gick jag ner i köket och gick loss på väggen. =)
Nu ska jag duscha och sen krypa till sängs och läsa lite. Fyndade roliga bäcker så nu har jag lite att roa mig med, köpte även en receptbok på olika Brownies och bara man kikar på framsidan så börjar det vattnas i munnen. Ska försöka mig på något recept inför min födelsedag. =)

Idag säger jag Grattis till min käre far som har namnsdag! Du är världens bästa pappa!
(mamma du är också världsbäst!)


Jag längtar efter allt grönt nu..


Puss&hej!

Kommentera

Publiceras ej