L ♥ J.
 Tack för att du är den som står ut med mig.
Jag ÄLSKAR DIG!


Ätit semla idag. Den satt riktigt fint efter en arbetsdag. Imorgon ska vi kursa jag&fnörten. Det ska bli roligt. Kom in efter en kvällspromis och när vi är ute och går, bara hon och jag, så är hon väldigt följsam och kontaktsökande. Det återstår att se om hon blir ett monster när det är massa andra hundar med. Har tagit en dusch också så jag slipper det imorgon, börjar 8 och har lite att stöka undan innan jag åker.

Nu. Sömn. Imorse var katten riktigt billig. Hunden, henne får man knappt upp ur sängen på morgonen men katten.. Han kör igång gärna ofta och tidigt. Så imorse vid 5.30 satt han och tassade i mitt ansikte och pratade med mig..

Puss&hej!


En oborstad raggsocka.

1 kommentarer

Anonym

23 Jan 2009 23:17

Du gumman hur gör man för att få sån fin bakgrund som du har ???



kramis

Kommentera

Publiceras ej