Just nu går hjärnan på högvarv. Fick ett riktigt tråkigt besked idag så jag har svårt att slappna av och tänka på annat. 

J&H är på fest men som den hemmagris jag är stannade jag kvar. Jag och fnörten tog en promenad och sen gick jag till stallet. Borstade, mockade och gjorde iordning inför morgondagen. Mysiga pånnien. Hur ska jag klara mig utan häst? Kände lite ridabstinens här om dagen men det får vara. Jag har sett att Amigo har en svullnad på ena benet (måste ha gjort ngt i hagen när han rejsar runt som en 2-årig hingst) och så är han barfota så jag får överleva ändå. =)

Imorgon beger jag och systrarna oss ut på roadtrip. Behöver komma ut på lite kul.  Kanske hittar jag en ny strömsladd till lappisen.. Eller så får jag helt enkelt införskaffa i en ny. Eller så skiter jag i det och roar mig med Js mac så länge.. För nu när det finns kortspel på den så har vi blivit bästisar. =P 

Nu ska jag göra ett ryck i köket och hålla en tumme! 

Puss&hej! 


Njut varje minut.. 

1 kommentarer

malin

28 Jul 2009 11:05

Vad har hänt???

Kommentera

Publiceras ej