Teprovning ikväll. Införskaffade tre olika sorter idag när jag var i Blnge på lite shopping. Hade bara tänkt köpa en sort men jag är ju så himla velig så jag kom hem med tre. =) 

Har även hittat ett regnställ, en ny vitlökspress (eftersom jag pajade den förra i helgen) en kofta och så det bästa! Krukfyndet! Två blåa krukor från plantagen med superrabatt!! Jag kikade på dem tidigare i somras men tyckte att jag fick vara nöjd med alla krukor jag har men nu kunde jag inte låta bli. Jag får helt enkelt rensa och se om ngn vill ha en kruka eller två. =) 

Andra dagen på semestern och mitt huvud är fortfarande på tok för rörigt för att jag ska känna mig ledig. Igår hade jag problem med att kunna slappna av så jag kunde somna. Stört omöjligt och tänkte på så mkt så till slut så kom tårarna. Usch.. Man ska inte grubbla på nätterna.. 

Jag har nu provat två sorters te och det gröna var gott, fruktigt men lite beskt. Och det tropiska teet var sött och hade godare eftersmak än det första. Nu är min telåda proppfull. Ngn som vill komma hem på smakprovning? =) 

Nu ska jag se färdigt på High fidelity och sen sova. Morgonfodring och sen ska jag nog göra mormor&morfar sällskap på en tur till deras sommarstuga. Kanske plocka lite blåbär där.. men huvudsak koppla av och njuta av ledigheten. 

J, du betyder så mkt! I love you! 

Puss&hej!

Kommentera

Publiceras ej