Så.. nu sitter jag i soffan och ska försöka varva ner. Känner mig rastlös och orolig. Jag har svårt att somna nu på kvällarna sen vi ställde om klockan och när det är morgon är jag medvetslös och knappt levande. Och så trött. Men en positiv sak med sommartid är att ikväll när jag åkte från jobbet sken solen. Så jag har alltså möjlighet att se solen nu för tiden. På riktigt och inte bara genom en glasruta.

Helgen i Sthlm var kanon. Roligt att komma iväg och träffa Malin. Inspirerande att gå på trädgårdsmässa och titta på blomsterarrangemang. Så tack för en heltrevlig helg gumman! Och för boendet! =)
Vi var morgonpigga och var på mässan när de öppnade. Så när det strömmade in folk då var vi klara och på väg därifrån. Hade jag haft en plan liten trädgård hade jag också kunnat göra på 1000 fina sätt men tyvärr är min tomt på ca 3000m2 kuperad och svår att få fin och mysig. Men men.. vi har inte varit med trädgård så länge och det har redan blivit lite förändringar. Sen har jag planer på att bo här i flera år så hittar man på lite olika projekt undan för undan så tar det nog sig. =)


Underbara orkidéer..


Balkongutställning..


Med olika teman..


Superfina stenläggningar. Ingen gräsmatta att klippa..

Efter mässan tog vi oss ut till Hagalund och tittade på fjärilar. Trots blöta fötter och trötta ben så höll jag humöret uppe. Men efter att ha ätit lunch och tittat på fjärilar så begav vi oss in til stan, men efter ett tag gav vi upp och åkte hem til Malin. En power nap och tacos var bättre än att trängas med resten av huvudstadens invånare som var ute och gjorde slut på sin lön.


Underbara fjärilar i massor. Lite svårt att fånga vissa på bild..



Härlig miljö..





Tack för helgen gumman! =)

Sådär.. Nu ska jag titta på Navy och dricka upp mitt te.

Puss&hej!

3 kommentarer

Sara

01 Apr 2009 09:50

Var ni i Hagaparken?! Gick ni runt något på området? Vi ska dit nu till helgen på Frallaträff! :D Visst är det fint där?

malin

01 Apr 2009 10:27

Tack själv för i helgen! Var mysigt att ha dig här. Vi ses i påsk! Kram

Norpan!!!

01 Apr 2009 17:27

Va mysigt!! Jag vill åxå ha en uteplats =P Låter som du hade trevligt!! Vi ses snart hoppas jag.. Jag åker nog igenom dalarna en snabbis den 7-10 Maj ;) Hälsa alla så mkt!! Puss å Kraam!!!

Kommentera

Publiceras ej