Vilken riktig skitdag den här dagen har varit. Världens sämsta start på veckan ever så nu hoppas man att det bara blir bättre.

Jag hittade äldsta kaninen död imorse så nu är den i kaninhimlen. Tog mig samman och la undan den så pappa kunde begrava den när han kom hem. Bara död och elände känns det som det varit på sista tiden. Katten har stolt dödat två söta ekorrar och släpat hem dem så jag har tjutit som ett förkrossat litet barn.

Sen har det varit grymt mkt folk på jobbet. Fått lite skäll också för att göra dagen ännu roligare! Varit och lunchat på stan och hann köpa en tröja. Me like it. Sen hade vi sista kunden kvar i butiken när klockan var närmare halv sju. Så jag var inte från jobbet förrän klockan var kväll. Åh, nackdelen med jobbet är verkligen tiderna. Phu. Hur hinner man?

En skitdag som avslutades bra blev det iaf. God mat och lite växthusmontering. Det börjar lika någonting nu. Har bara glas på två sidor kvar att sätta upp sen är det klart! =) Jippie! Men jag har börjat göra upp en plan för ett land vid uteplatsen. Så nu är det massa funderingar på om man kan göra en rosenbåge själv på något vis och sen vad man vill ha för växter i rabatten.

Den här veckan är det jobb 6 dagar och det är bara att börja räkna ner. Lönen trillade in idag på kontot så det känns skönt.

Nu ska jag krypa till sängs och hoppas på en bättre morgondag. =)

Puss&hej!



Här har jag planer. =)
För visst ser det trist ut nu!?

Kommentera

Publiceras ej