Nu brinner ett ljus på Amigos grav i skogen och ett på farfars grav på kyrkogården. Snart ett år sedan farfar lämnade oss, tiden går fort men jag saknar honom fortfarande. Försvinner saknaden någonsin?

Tiden på jobbet idag gick sakta, var ju knappast rusnning så jag fick en del tråkigt pappersgöra gjort. Reklamationer och godmottagning. Rooligt. =P

Nu ska jag försöka göra lite fint i rövarkulan. Diska, vika tvätt och plocka undan massa skräp. Konstigt hur två personer kan stöka ner. Ser mer ut som att det bor 14 st här hemma.. Men det är väl bara jag&J med våra 7 olika personligheter var som är bra på att grisa ner. Ja och så bor det ju en MacGyver, en Gibbs och en löpande Fiffi här med. Och de kan minsann konsten att dra fram massa saker de också, iaf de två sistnämnda. Fiffi har massa tuggben överallt och katten han har leksaksråttor.

Ha en fin alla helgons kväll änglar!

PUSS&HEJ!!



Våra fina..

2 kommentarer

Malin

31 Oct 2009 18:25

Jag e ledsen att säga det men saknaden försvinner aldrig. Gråter varje gång jag är hos mormor och hon dom -91....

Men det blir lättare.

Ha en bra kväll! Kram!

Catwalkqueen

31 Oct 2009 18:27

Så lite så! =) Det var trevligt att ha er här =P



Hahah ja visst ser de goda ut? ;) tror dock inte att de är allt för goda, men du kan ju få testa om du vill? ;)

Kommentera

Publiceras ej