Varit lite för mkt ett tag nu för idag kändes det som att mina ben skulle lossna och att huvudet hade stämplat ut på eftermiddagen. Har iaf varit lite effektiv och lagt schema idag och så damp omgång nummer två av växter ner. Får se hur mkt folk det är imorgon så kanske jag hinner plocka lite i dem också. Jobbar även som vanligt på lördag så ngt speciellt valborgsfirande är det inte på min front. =)

Har longerat Chalettan idag, det gick över förväntan eftersom jag tror hon typ aldrig gjort ngt liknande förut. Hon travade och galopperade lite som hon kände för och ibland stannade hon och bytte varv. Haha.. Sötbruden. Riktigt fin i kroppen har hon blivit, är så roligt att se vilken skillnad på häst. Ska ta ngn bild och visa för det är ingen fröken Ludd längre.

Nu ska jag diska och sen krypa ner i sängen och sova som en gris tills klockan ringer imorgon och jag känner att jag verkligen släpar mig upp.. Morgontrött AB. Klurar på vad som är optimalt att sova för min kropp. När jag jobbar då är jag urbota dödstrött när klockan ringer men är det helg så vaknar jag ibland 7 och är superpigg. PUCKO!! Jag skulle vilja vara pigg varje morgon! =P

Puss&hej!

Kommentera

Publiceras ej