ska det vara klart och det är mkt som inte är på plats än.. Men idag när kl var 21 så orkade jag inte längre. Då gick jag hem och kröp upp i bäddsoffan.. Nu ska jag sova som en klubbad säl för imorgon ska vi köra hårt och sen åker jag hem till min lilla by..

Jag längtar så efter mina djur och J nu. Här finns ingen gosig katt och ingen värmande fnört. Och ingen J som kan skoja och krama och pussa på mig när jag kommer från jobbet.. Bara en lägenhet som har blivit ett tillfälligt hem. Men jag klagar inte för det här är så sjukt roligt och vi som håller på med projektet har så grymt kul tillsammans! Vi skrattar nästan hela tiden. Och det gör hela jobbet så mkt lättare!

Nä. Puss&hej!



Mattes gofisar.

1 kommentarer

Catwalkqueen

26 Feb 2010 11:34

Hrrrrrmmmm... Har Ryssa blomutkörning även den servicen att de kan stå till tjänst med hjälp när frön ska planteras? ^^,



Äsch det ordnar sig, jag söker någon annastans. =)



Kram

Kommentera

Publiceras ej