för det är redan söndag. men, det är förmiddag och det innebär att jag kan njuta av lite ledigt ett bra tag till! =)

har redan hunnit hämta hästarna hit till hagen hos oss och hänga en tvätt och köra igång en till. perfekt torkväder. nästan inte ett moln på himmelen. skönt. hade velat ha sköna utemöbler så man hade kunnat slappa järnet. (haha, jag slappa?!) men tyvärr har vi inte införskaffat oss några. det får bli ett senare projekt.

i fredags blev det enkel 3-rätters middag med trevligt sällskap och igår fick vi upp stången i byn. sen var det party party hela natten så jag tror många ligger och sover än. hehe.. jag och fiffi vi gav upp tidigt och gick hem. nästan så man hade behövt långkalsonger men jag stod emot och kröp sen ner under täcket och huttrade stolt. hehe..

sen idag blir det som vanligt stallgöra och lite trädgårdspyssel.. har en vinbärsbuske att plantera och det hade jag tänkt göra snarast. blir nog även en ridtur upp i skogen men det tar jag ikväll när det är lite svalare.

nu frukost om herrarna i huset behagar vakna!


Kommentera

Publiceras ej