Idag fick jag massage. Det var.. ja, en upplevelse. En timme av smärta men det behövde min stackars kropp. På varenda ställe hon knådade var jag stel och öm. Hopplöst fall, doktorn grät. Nu har jag träningsvärk i varenda liten muskel och har ont bara jag går.. Life´s good! Och självklart bokade jag en ny tid om några veckor igen. 

Har även hunnit med att köpa en julklapp och spåna uti en massa andra klappar. Produktiv dag med andra ord! Sen somnade jag på soffan och vaknade med både en hund och en katt vid min sida. Söta små djur. Nu sitter jag och funderar på om man kan klicka hem alla julklappar man kan tänkas ge bort via internet. Så jag slipper ut i butikerna och trängas med folk. :)

Imorgon väntar jobb igen, men det blir ju sovmorgon eftersom jag börjar kl 9 igen och inte 8 som jag har gjort i några veckor. Tror alla mina veckor jag ska jobba fram till jul består av 4 arbetsdagar. Ibland är livet härligt! Hoppas det inte är lika kallt imorgon. Fick en smärre chock när jag klev upp imorse och termetern visade på -21. Hallå!? Vem skruvade ner värmen?

Nu borde jag vika tvätt och göra rent kattlådan! De absolut roligaste sysslorna i hela världen! (Ja, men jag glömde ju!! Att diska måste väl ändå klä allt annat!?)

Puss!


Kommentera

Publiceras ej