I helgen är det först advent.. Mysko.. Ingen kan väl ha den minsta julkänsla när vädret fortfarande är trist höst. Jag håller iaf på med julklappsköpet. Några är klara, skönt! Kan jag släppa det sen och göra andra saker. Men min kära sambo är ett problem! Vad ger man till någon tekniknörd som har det mesta?! Help me, please!

Nu är jag iaf på hemmaplan för resten av året. Jag har hunnit med både 2 veckor i Kristinehamn och 2 dagar i Ekshärad. Så himla roliga kollegor i projektteamet, man saknar dem när man är hemma! Fast jag har världens bästa kollegor hemma också! ;)

Idag har jag haft ledig dag. Jag har hunnit med att rida ponnyn, fixa stallet, gå med Fiffi flera gånger, fått en urtjusig frilla av världens bästa frisör, shoppa loss i en skoaffär, målat och städat. En effektiv dag med andra ord. Imorgon väntar jobb igen.. Sen är jag långledig..

Nu.. blir det soffhäng! PUSS!




Kommentera

Publiceras ej