Jag är så otroligt glad och tacksam för alla de här nätterna då Ärtan sover som en stock.. När hon vaknar, får mat och sen sover till långt in på förmiddagen. För sen är det fullt ös vissa dagar från morgon till kväll så den här mamman skulle kunna somna stående! Zzz.. 

Idag är en sån dag. 
Efter besök på Bvc åkte vi förbi granngården. Nu har vi införskaffat mat till pippisarna i vinter.. Dags att fylla på fröautomaterna igen! Sen blev det en  sväng in på kappahl, såklart följde någonting i klädväg med hem till lilltjejen, innan vi avslutade med att handla lite mat.. Därefter blev det bjudmiddag hos mamma&pappa innan vi tog en promenad hemöver med Fiffi. En promenad där Ärtan förövrigt blev buren till största del eftersom hon totalvägrade att sitta i vagnen. Men så är det.. Man kan inte vara glad jämt! Nu har lillhjärtat precis somnat för natten och jag ska krypa upp i soffan och slötitta på lite teve.. 

Imorgon blir det att ställa klockan. Jag har en tid hos doktorn och nu får ni hålla en tumme! (Och Nej, jag är INTE gravid igen!) Sen ska jag ta en promenad med terriern kring Js jobb innan jag åker hem och bara myser och vilar! 

Så.. Sov gott och dröm sött! ❤

Kommentera

Publiceras ej