Om jag kände mig trött och nere igår så har min fredag varit desto roligare! :) Några av dagens bästa; 

Ridtur på Hookis. Helena red C och Emma gick med Ärtan i vagnen. Fiffi fick vara lös och rejsa runt. Lugn tur i snö och med mina fina systrar. (Och självklart fina sovbebisen!) 

In till Anna och fikade med henne och Emmy. Så kul, vet inte när jag träffade Emmy senast. Vi pratade mycket om gymnasietiden. Lite svårt att förstå att vi fyller trea nolla i år! Vart tog tiden vägen? Pga mini så kan jag inte gå på As födelsedagsgalej. Men nu har vi grattat Anna med blommor och present. När vi gick därifrån så var det så mycket spännande att titta på för ärtan. Händer lite mer i Mora än här ute i bushen. ;) 
Så jag plockade upp Fiffi som varit med mina systrar och sen gick jag en promenad. Skulle kunnat gå flera timmar kändes det som. Plogade gångbanor, en pratglad tjej i vagnen och en terrier som tyckte det var kul med nya lukter. 

Min sambo är en pärla. Så sjukt gott! 

Och så. Hem. Avnjuta en middag som J lagat. Hemmagjord pizza. Så in i bängen gott! Och så; pyjamas och presentraggisarna! ❤️ Godnatt på er! 





Kommentera

Publiceras ej