Såhär kan det se ut om man råkar klämma fingrarna i traktordörren! AJ!! Tur jag lärde mig profylaxandas inför min förlossning med Ärtan. Tur jag har en mamma och syster som kunde lägga bandage. Tur jag har en sambo som får diska och hjälpa mig duscha. (Det är han som råkade stänga dörren. Först ville jag sparka pungen av honom pga smärtan men nu är jag snäll sambo igen, han fick göra klart det sista med hängrännan själv dock.) 
Får se om svullnaden lägger sig de kommande dagarna. Hoppas iaf kunna vara arbetsför på tisdag. 

Det är det här vi har pysslat med idag. Stupröret är kort pga vattentunnan som ska stå där under i sommar. Nu har vi satt dit ett förlängsningsrör. :) 
Hoppas växterna i landet trivs med sitt nya mindre blöta klimat! 

Eftersom det är på vänsterhand (jag är ju en leftie) jag klämt fingrarna så går det inte så bra för mig att hantera mobilen och skriva. 
Jag får se när jag lyckas skriva nästa gång! Men TACK för kommentarerna, de värmde! ❤️ 

1 kommentarer

Malin

27 Oct 2014 12:57

Ajajaj!!! Hoppas att de gör mindre ont snart. Kommer du ihåg när andres klämde fingrar på dig i vika. De gör ont i mig än idag.

Krya på dig!!! Massa kramar!

Kommentera

Publiceras ej