Fullt ös hela dagen lång. Jobbat med mina fingrar i bandage. Gick prima. Lite svårt att fixa med växelpengar men då fick högerhanden rycka in! ;) 
Ringfingret är blått som tusan men gör inte ont längre. Värre med lillfingret. Det är svullet och "pirrar". :(

Hade ledig måndag med lilla hjärtat igår. Vi hade en "hälsa på dag" och fixade lite ärenden nere på stan. Hann med flera promenader också. En riktig feelgoodmåndag som uppladdning inför jobbvecka! Vi avslutade kvällen med kartongbus. Jag, Järker och Ärtan röjde runt på golvet och lekte med en stor kartong.. Leksaker behöver inte kosta multum! ;) 

Såhär fin var himlen när jag, Ärtan och Fiffi tog en kvällspromis! :) 

Nu ska jag läsa lite innan det blir godnatt. Jobbar resten av veckan, tog på mig lite extra när det krisade med personal. :) Hejsvejs! 

Kommentera

Publiceras ej