Jag har nämligen varit vaken sen 2:24 i natt. Då vaknade jag och var PIGG. Fast jag somnade kring 23-tiden. Så när jag egentligen skulle sova så låg jag och läste en bok och kelade med herr Gibbs. Klev upp innan klockan ringde.  fast jag trodde att det skulle bli en tuff dag så har den rullat på och jag har inte alls känt mig trött. Trots att jag jobbat hela dagen. Helt otroligt. Jag lär väl få igen det imorgon istället.. :) 

Från min och Järkers kvällspromis med Fiffi. En granne nere vid sjön ringde igår och sa att Gibbs varit nere hos henne, längst nere vid sjön, och fått stryk av hennes katt. Så min mamma kom hit medan Ärtan sov och så gick vi neröver. Hela långa vägen ner till sjön. Ropade och visslade. Gissa vem som satt på trappan när vi kom hem!? Japp, en tilltufsad Gibbs. Som tur var utan några större skador. 

Men nu börjar jag gäspa så tror det blir tidigt sänggående för min arma kropp! Hej på er! ❤️

Kommentera

Publiceras ej