Och gå vidare mot en fin torsdag istället. Okej?!
Idag har vi nästan tjafsat om det mesta, jag och Ärtan. Det är farligt att tänka "men idag har vi haft en riktigt fin dag utan allt för mkt trots".. Så det får jag sluta med! 😝
Men nä, även fast jag blir helt tokig/uppgiven/frustrerad/tvärarg när hon håller på och krånglar som värst så är hon den bästa jag har. Den finaste, roligaste och filurigaste som finns i hushållet! 💕

Men låt oss hoppas att morgondagen blir bättre, med lite mer flyt! ✊ Lite mindre bråk. Lite mer kärlek! ❤️

1 kommentarer

Malin

01 Sep 2016 07:03

Haha! Dessa små individer asså. Oskar var så sjukt jobbig i tisdags. Han vägrade lyssna han slogs och bets framförallt mig. Jag var så less på han att jag var påväg att lämna hemmet och sova i bilen. Men igår var han sitt vanlig glada jag och super gosig ❤ älskade lilla busfrö ❤

Kommentera

Publiceras ej