Hade en värdelös natt med på tok för lite sömn. Tog mig igenom dagen som gick i 120 knyck men väldigt svajigt. Minus på sömnkontot räknar jag med, men det är efter förlossningen! Nu gör det mest att jag mår lite illa, måste äta lite men ofta och får kämpa mig igenom dagen. Men. 

Jag tog mig igenom den! 

På förmiddagen gjorde vi lite ärenden på Mora, tillsammans med alla andra 19394858 människor som också var i farten. Ärtan fick ett par skridskor som vi ska prova någon dag. Lunch från Max som vi åt på jobbet åt mig innan vi åkte hem. Mockade och sen åkte vi till Sollerön. Vi hade lite "julafton" med Js bröder och kusinerna. Mat och några julklappar. Jag avslutade med en ganska lång kvällspromis med Fiffi och podcast i lurarna. Älskar när man får den där känslan av att kunna gå flera mil. Kroppen känns bra, benen pigga, hunden hakar glatt på och rösten i öronen berättar om intressanta saker. ❤️ 

Sen åkte vi hem och la oss. Jag sov innan 22 och imorse vaknade jag utvilad och pigg! Precis vad jag behövde! 👍 




Kommentera

Publiceras ej