2016. 


Ett bra, omtumlande år. Det största och roligaste som hände var såklart Bönan.

Men annat roligt har också varit all tid jag spenderat med Ärtan! Hennes långa sommarlov och att ha fått följa henne under det här året. Hon är inte liten längre! 💕 

Djuren har mått bra och vi har fått många fina stunder tillsammans. Jag hoppas 2017 går i samma anda. 
Och såklart allt odlande som varit så roligt under året. En del misslyckande men en hel del framgångar! 👍🌱 

Nu önskar jag er ett GOTT slut på 2016! 


Här är jag, min lilla minikock och så Bön-bulan! 💕 Ikväll firar vi lugnt med mina föräldrar. Hoppas på en kväll utan fyrverkerier men det är väl att hoppas på för mycket! Håll tummarna iaf! 


2017 hoppas jag kommer bli ett fint år. Att djuren får må bra, att vi får en frisk och välmående Böna och att alla våra nära och kära är glada och friska! ❤️ 



GOTT NYTT 2017 på er! 

Jag önskar er ett helt fantastiskt kommande år! 

❤️ 


Kommentera

Publiceras ej