Om jag tänker tillbaka till den här dagen för sju år sedan blir jag genast tårögd, får svårt att andas och en stor klump av ledsamhet sätter sig i mitt bröst. Det är sju år sedan han fick somna in, vår älskade Amigo! ❤️

Han är långt ifrån bortglömd. Han hänger på väggen ovanför sängen och vi pratar ofta om hästen som är i himlen med farfar Olle. Jag är säker på att Amigo hade varit precis så snäll och försiktig med Ärtan som Chalet och Hookis är.

Jag hoppas du har det bra där du är. På en oändligt stor grön äng där du får vara frisk och må gott, jag kommer aldrig glömma dig! Du har för alltid gjort ett stort avtryck i mitt hjärta, älskade häst! ❤️

2 kommentarer

Malin

27 Sep 2016 12:33

Han har gjort ett avtryck hos oss alla. ❤❤❤

Svar: 😘❤️
pluppelinda.blogg.se

Anna

29 Sep 2016 17:37

Glömde aldrig när vi ställde in Dandy och Amigo i min stora Box, satt för lilla kedjan och gick ner till lillstugan och åt pannkakor. Eller när vi stoppade in alla hästarna i lilla lilla hagen bakom ditt stall. Sånt man aldrig skulle göra idag. 😂

Svar: Nej men Gud vad roligt det var! Vilka minnen man har sen man var "ung och oförståndig!" 😂 Det kanske gick så bra för att vi inte räknade med att det skulle gå illa! Så kände hästarna det och uppförde sig! 😂
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej