J hade sån där "Lill-lördag med jobbet" alternativt den där after sorken igen ikväll. Jag har sån tur att min familj hämtar Ärtan och har henne på eftermiddagen medan jag stänger. Guld värt och TACK SNÄLLA för allt ni för för Ärtan! ❤️

Jag hann med Fiffikvällsrundan innan det var läggdags för lillfröken. Efter lite städröj i köket sjönk jag ner i soffan och såg lite inspelat på teven. Det hinner jag nästan aldrig med. Jag ser så sällan på teve nuförtiden. Har ingen aning om vad som händer i de olika serierna jag följde så troget i flera år. Jag lever med ovissheten! 😝

Sen kom den där token hem! Med mat åt mig. Och det är så mysigt när vi hinner prata och skratta och skoja. Sådär som vi kanske inte hinner vissa kvällar eftersom det känns som vi knappt ses. Han höll applektion för mig. Tyckte tydligen att Jag behövde det och inte skulle ifrågasätta så mycket! 😝 Haha.. tur någon har tålamod med teknik säger jag bara!

Men nu ska jag sova. Imorgon blir nog en fullspäckad dag! Puss på er! ❤️

Kommentera

Publiceras ej