Natten till igår så vaknade jag helt paff och tyckte det var konstigt att jag sovit så länge. Men lilla Bönan hon sov och sov. Jag hade alltså sovit 5 timmar på raken! ❤️ Helt fantastiskt. Sen vaknade hon och fick mat och somnade om. Min klocka ringde dock efter 6 för att hinna fixa med hästarna innan J åkte till jobbet. 

Sov inget mer så igårkväll gäspade jag nästan käken ur led och när vi la barnen somnade jag. 

När man har småbarn blir man lite pervers på sömn. Men vissa nätter sover jag någon timme i stöten, så även fast jag får sova blir det upphackat och jag känner mig som en zombie.. 

Såhär fin var jag igår. Glömde borsta håret innan jag åkte till stallet. 😂 

Men vad spelar det för roll när vädret var trist och vi hade innemysdag. 💕 

Igår åkte bärselen fram. För att kunna plocka lite i köket och fixa frukost fick Bönan hänga på magen. Några minuter och sen sov hon i sin lilla kebabrulle! ❤️ 

Nu kickar jah igång den här lördagen med en dusch och frukost! Puss på er! ❤️

Kommentera

Publiceras ej