2017. Ett fint, glatt, ledsamt och ledigt år.. 

Det största som hände var att vi fick träffa vår lillasyster. Älskade, pigga, glada Matilda(null)
Från en liten bebis som sov mycket på dagarna och var ganska nöjd. Till en virvelvind som kryper fram i Blixten McQueen-fart och ska undersöka ALLT! ❤️ Mkt vilja, envishet och upptäckarlusta i den damen. Helt klart! Kan nog behövas när hon ska tampas med storasyster. 

Och så fina Clara som äntligen fick bli storasyster. Som hon väntade på den där bebisen i magen. 💕 Hon har blivit så himla stor under det här året. Börjat intressera sig för bokstäver och ljud och vuxit på längden! Vi fick mycket tid tillsammans innan Matilda föddes och det var guld värt. Även fast jag var tjock och trött. Sen fick hon vara hemma länge med mig och lillasyster. Ända tills hon kände sig redo för förskolan igen. Så hela långa sommaren spenderade vi på hemmaplan.  (null)

Men sen har det varit ett väldigt ledsamt år också. Hookis fick komma till de evigt gröna ängarna och vi saknar honom nå så in i bengen.. vår fina gentleman! ❤️😢 
(null)
❤️ 

Och eftersom Chalet blev ensam flyttade Terro, nej förlåt jag menar Taurus in.  (null)
En riktig ponny. Med bus och hyss och ganska ouppfostrad. Men det blir bättre och bättre för varje dag. En dag hoppas jag han är lika lugn som Hookis var. 💕 

(null)
Någon som haft ett bra ledigt år är Fiffi. Men det märks att hon är till åren också. Nu hoppas jag innerligt att hon hänger med och mår bra hela 2018! ❤️ Min älskade gamla terriertant! 
Detsamma gäller för Gibbs och Ziva. Gibbs fyllde 10 år i år. Oklart vilket datum. Och Ziva blev 7. Våra älskade pälsbollar! 💕 

Eftersom jag varit ledig har jag hunnit umgås väldigt mycket med familjen när de varit lediga. Hälsat på hos farmor och faster och mormor och morfar. ❤️ Roligt att de får träffa barnen och se hur de växer! 

Nästa år håller jag tummarna för att vi får vara friska och pigga! Alla våra nära och kära och djuren! ❤️ 


Kommentera

Publiceras ej