Riktigt fin dag! 


Mina barn hade det jättebra med farmor medan jag klippte mig. Den lilla sov i vagnen medan den stora lekte, hoppade och åt en glass. 💕 När jag var klar åkte vi hem. 

Varit riktigt fint väder också, så vi har varit ute på gården och skrotat runt. Skördade första gurkan i växthuset till dagens lunch. MUMS!! 
Jag slog till på att laga både lunch, middag och efterrätt idag. Ja men ni hör ju!! KORS i taket liksom! En helt vanlig sketen onsdag! 

Nu ikväll när tjejerna somnat gick jag ut i trädgården och pillemasade runt lite. Vattnade i växthuset och band upp och tjuvade tomaterna. Fyllde på fågelmat och tittade lite på det som blommar. Åh, tänk vad jag längtat efter det här gröna.. hela långa vintern!! 💕 

Dags att ladda batterierna. Puss och godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej