"Det var inte riktigt såhär jag hade planerat dagen" har vi nog sagt allihopa idag. Vilken dag. 

Ni som läser lokaltidningen om en brand i en lada med skadade hästar, det är INTE vi som är drabbade. Vi mår bra. Chalet och Taurus står i sitt stall och mår fint. Det var i en grannes lada det brann. Håll tummarna för att deras hästarna repar sig nu! 

Det är så himla hemskt allting men som tur är skadades inga människor. Men fy, eld är läskigt när det är under helt okontrollerade former. 

Behövde rensa huvudet lite så efter jag tagit in våra hästar och det blivit mörkt gick jag ut och krattade jord i skenet från pannlampan. Får väl se hur jämt det blev när det är ljust. 
  (null)
Lilla tjocka Fluffgrisen. 💕 

Nu ska jag lägga mig, det här med vintertid är väldigt kul när man har små barn.. 😉 Godnatt på er! ❤️ Ps. Djurägare! Klappa era djur lite extra idag och var tacksam över att ni har dem i era liv! 

Kommentera

Publiceras ej