Blev en förmiddagsridtur med Chalet upp i skogen! Bra träning med mycket backar. Enda minuset är de där äckliga älglusflugorna som kommer ibland. Tycker det var lindrigt idag men när jag skulle hoppa in i duschen hittade jag en krypande på mig! Bläääää!! 😬 

Bjussar på en suddig selfie! 😆 


Ärtan har varit på kalas med Emma halva dagen. Jag och lillasyster passade på att vila lite i soffan innan jag åkte in och hämtade hem storasyster. Nu ligger de i sängen och sover. Hoppas på sovmorgon imorgon! 😉 Imorse smög jag och lillasyster upp eftersom hon började bli lite högljudd och de andra sov så gott. Hann vika lite tvätt, röja av i köket och starta en maskin med tvätt innan de andra vaknade. 

Snart kommer mina föräldrar upp så vi kan ta en kvällspromenad med hundarna. Hehe.. lite egentid tillsammans och då går vi promis med hundar i mörkret! 😂

Puss och hej! Ha en fin lördagskväll!! 💕

1 kommentarer

Lena

30 Sep 2017 22:07

Hundar? Har ni skaffat en till?

Svar: Nej, var hundvakt åt Baltasar. 😄 Fiffis bästis.
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej