Det är inte bara grönsaker i trädgården.. jag har faktiskt vattnat lite blommor också för att kunna få lite färgklickar här och där. Perennlanden har dock fått klara sig på egen hand men krukorna har jag gett vatten. Vill ju ta hand om dahliorna, de är ju mina favoriter! 😉 
Dessutom måste det blomma lite eftersom insekterna har det tufft. Här kommer några bilder på det som blommar just nu: (null)
I två hinkar har jag planterat sommarrudbeckia Cherry Brandy. Den har jag frösått själv. Brukar svära lite över att jag inte har plats MEN blomning är så fin! Kanske blir det även rudbeckia nästa år.. 

(null)
Också frösådd. En liten fin solros som heter Ice cream. Blir mindre än den traditionella solrosen men grenar sig och får ganska många blommor. 

(null)
Zinnia och dahlior! ❤️ 

Sen såklart blommar en hel del dahlior.. Men dem tar vi i ett eget inlägg! 💕



Kommentera

Publiceras ej