TJOHOO för min fot och benet som kändes nästan som vanligt imorse! 👍 

Då kunde jag fixa stallet och gå med hunden utan problem. Jag och Helena passade på att rida tillsammans också. Chalet var pigg och vansinnigt irriterad på de äckliga älglusflugorna som regnade ner på oss. Vidriga djur! 😑 MEN hon var så otroligt fin. Hon kändes så mjuk och fin på vägen hem. Otroligt kul eftersom jag alltid har dåligt samvete för att jag borde försöka rida oftare. 

Vad har vi annars gjort idag? Hmm.. jag och lillasyster bäddade ner oss och sov en lång stund medan stora tjejen var på Föris. Så HIMLA SKÖNT eftersom jag vaknade halv fem av att lillasyster knölade runt och konstiga drömmar. 
Hoppas på bättre sömn i natt. Ligger i soffan och funderar på om inte jag borde sova.. 💤💤 Egentligen har jag släpat ner massa krukväxter i källaren för att plantera om dem. Men som med allt annat just nu, skjuter det på morgondagen. 😬 

Nä.. jag bestämmer att jag visst kan sova nu. Imorgon är en ny dag med nya tag! 👍

Kommentera

Publiceras ej