På andra sidan vägen vid lillstugan har jag inte skrivit så mycket om på sista tiden. Men här kommer en liten uppdatering.  (null)
Såhär såg det ut när grävmaskinisten var färdig.. november 2016. En perfekt odlingsyta! Bara att börja förbereda för odling! 

Nu ser det ut såhär: (null)
Det är nog inte förrän jag har bilderna framför mig såhär som jag inser vilken skillnad det blev! Jag gillar det här så mycket MYCKET MER än ogräsområdet som var där tidigare. Det här är som en liten koloniträdgård med stuga! 

Här kommer en bild tagen från vardagsrummet uppe; (null)
Ja, som en egen liten kolonilott! ❤️
Snart dags att plocka upp mer potatis också. Mittenbädden är halvtom eftersom jag tog upp löken häromdagen. Nu kan jag lägga på mer löv och gräs och annat bös.. 

Kåltältet har hjälpt men kålen har varit lite ledsen i sommar. Kommer nog inte få mycket kål att frysa in. Men tänker låta plantorna stå kvar så länge det går. Tids nog kommer Bambi insladdandes och tar sig en måltid eller två.. 

Nu ska jag bläddra vidare i min tidning och sen gå och lägga mig.. 💤💤 Tack&godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej