Igår kväll var jag riktigt sliten. Men idag är jag lite piggare. Har gjort en sån där massa feelgood-grejer som laddat depåerna inför nästa vecka. En vecka som innehåller jobb 6 dagar av sju möjliga. Har jag sagt att jag älskar att jobba inom handeln? 🤨 

(null)
Efter frukost, medan J och Ärtan var på dansavslutning och lillasyster hängde med sin bästa "poopa"(morfar), red jag båda hästarna. Chalet upp i skogen så vi fick pulsa och trava i snön. Sååå härligt!! ❤️ 
Den lille ponnyn hade tur och vägen var plogad när vi red.. han hade väl lagt sig ner och vägrat gå annars! 😂 

Sen har vi ätit lunch och myst och skottat snö. Plockat fram alla spadar och pulkor.  (null)
De lekte med sparken medan jag och J skottade så svetten rann. Ärtan drog sin lillasyster och skjutsade runt på henne så fint. ❤️ Lillasyster var väldigt bestämd med att hon också ville ha reflexväst när hon klätt sig. Så fick det bli! 😍 Måste kanske se om jag hittar någon mindre modell.. Det här var ju mest en klänning! 

(null)
Sen gick vi in och bakade pepparkakor. Blev knappt två plåtar, men det finns deg kvar. Hemmagjord deg från min mormors receptbok. Himla goda. Ärtan åt massor med deg.. hade väl planer på att slippa äta kvällsmat eller nå! 🙈😂

Och nu ligger jag här i soffan och ska strax masa mig i säng. Huset är himla stökigt och tvätten har inte vikt sig själv. Urdåligt va?! Men jag tänker inte göra ett skit mer ikväll! 

❤️

Kommentera

Publiceras ej