Jag var jullov och det är så himla skönt! 👍 
Egentligen har jag lite grejer jag tänkt stöka med, typ rensa källaren etc.. men har inte kommit till skott än. Nu tar jag mest dagen som det passar. Något som jag gör varje dag är att gå bort till stallet och fixa med hästarna. ❤️ Så himla mysigt! 

Vårt 2018 har varit ett helt fantastiskt år. Har verkligen haft det bra under föräldraledigheten. Kunnat slappna av på ett annat sätt och fått vara hemma med barnen. Varit ute och pysslat i trädgården tillsammans och tagit hand om djuren. 💕 Hunnit umgås med Järker och funderat mycket på hur jag vill att vardagen ska vara för att fungera på bästa sätt. 

På hösten skolades den lilla vilda in och jag började jobba. Det har varit ömsom slitsamt och ömsom roligt. Nu innan nyår kände jag att "fasen, jag har ju ett himla roligt jobb!" Men vi får se hur den biten artar sig under 2019. 

Barnen. ❤️ Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag får se dem samspela med varandra. De kivas en hel del men håller av varandra så mycket. Nästa år blir lilla vilda 2 och Ärtan fyller 6 år och börjar förskoleklass. Jag hoppas de (och alla andra nära&kära vi har!) får ett välmående 2019. Jag älskar er! ❤️ 

(null)
Mina finaste enviskråkor! 

Men nu är det dags för årets sista ridtur! Ikväll blir lugnt firande här hemma, misstänker att jag sover gott under slaget tolv. 💤💤 

Gott slut 2018. 
Gott nytt 2019! 
❤️ 
Ha en riktigt fin nyårshelg!

1 kommentarer

Malin

31 Dec 2018 13:36

Gott nytt år på er alla! Saknar er! Massa kramar!

Svar: ❤️❤️❤️
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej