Mina smĂ„ hjĂ€rtan har lussat pĂ„ förskolan. Jobbade stĂ€ngning och missade alltihopa, MEN jag har fĂ„tt se sĂ„ fina bilder och en video. Och tĂ€nk att den lilla Bönan stod i sin tomtegummaklĂ€nning, lĂ„ngt fram och tittade pĂ„ allt. Utan att gĂ„ till pappa J. 💕 

Jag Ă€r rĂ€tt trött och sliten. Orkar inte skriva sĂ„ mycket eftersom de flesta dagarna Ă€r ungefĂ€r samma, lika. GĂ„rdagen var dock ledig och vi hade det vĂ€ldigt slappt. Myste runt, Ă„t frukost sent och tog det allmĂ€nt lugnt. PĂ„ eftermiddagen rev vi en av sommarhagarna, jag gick med Fiffi och fixade stallet. SĂ„ vips hade jag fĂ„tt lite motion Ă€ndĂ„. 

Nu Ă€r det sovdags. Jobbar hela helgen och mĂ„ndag.. det lackar mot jul. Jag har handlat ungefĂ€r NOLL julklappar. Trist va? Men vet ni vad. TĂ€nker inte köpa nĂ„got onödigt i Ă„r. Och jag sjĂ€lv behöver just ingen julklapp. Jag vill att julen ska bli lugn och mysig. En tid för oss att umgĂ„s med varandra. ❀ Med det sagt. Godnatt! đŸ’€đŸ’€

Kommentera

Publiceras ej