Idag tog jag och Ärtan en halvdag på tomteland. Det fina med säsongskort. Vi kunde åka hem när vi kände oss färdiga för dagen. Hon var trött och somnade i bilen.. Imorgon tar vi en halvdag till, men då eftermiddag. Så får vi se de sista två föreställningarna! 👍 

(null)
En av få bilder jag tog på henne idag, när hon stod och tittade på renarna länge länge. Jag hade mest mobilen i väskan och umgicks med henne. 💕 Bara hon och jag. Det är viktigt att vi får umgås på tumanhand ibland. Eftersom hon varit på tomteland förut så fick hon visa mig. Så kul att höra henne berätta och förklara. Min stora tjej. ❤️

En fin dag. Vi träffade på tomten också. Hon blev lite blyg men när han frågade om hon ville ha en kram blev hon glad och kramade om honom. "Jag vill så gärna vara snäll mot tomten!" sa hon efteråt. Fint att se hur bra personalen eller sagofigurerna är med alla barnen. Imorgon tar vi med lillasyster också. Får se vad hon säger om allt! ❤️ 

Men nu är det sovtajm! 💤💤 

Kommentera

Publiceras ej