(null)
Jag och Fiffi gick kvällspromenad idag. Hade sällskap av alla miljoners mygg också. Det verkar vara något slags rekordår med mygg. Tror aldrig förut jag varit med om den här mängden förut. 
Jag har redan mer myggbett nu än vad jag hade på hela förra sommaren. 😬 Men men.. hoppas inte det håller i sig såhär hela sommaren. Tycker så synd om barnen som blir bitna mitt på blanka dagen när de vill vara ute.. 

Blev en timme ute med lite vattning. Fyllde upp tunnorna från andra brunnen också. Så blir vattnet tempererat tills  nästa gång. Igår rensade jag ogräs tills det blev mörkt. Thermacellen är ett måste för att jag ska kunna vara ute och greja på kvällen. På dagarna är det oftast för varmt och jag har fullt upp med annat. Men jag gör lite när jag hinner och orkar. Det går inte fort. Men det är okej! 

Nu ska jag sova! Nattis! ❤️

Kommentera

Publiceras ej