(null)
Nytt insektshotell uppe på väggen. Inköpt på Granngården och inspirationen till de jag håller på att snickra ihop själv. 

Värmen eller framförallt, torkan, börjar bli lite väl extrem nu. Vi kommer aldrig ha en paradgräsmatta och det är ingenting jag ens bryr mig om. Men nu är den brunare än brunast. Tacksam för den extra brunnen som vi kan använda till grönsakerna.. 

Annars känner jag mig ganska trött och sliten.  J jobbar otroligt mycket just nu och det är lite trist att vi knappt hinner ses. Men men.. det går mot semester.. Ärtan gick sin sista dag på Föris för den här terminen. Nu väntar ett låååångt sommarlov för hennes del. ❤️ 

Hösten ger mig en klump i magen och jag har inte blivit ett dugg klokare på allt som rör sig i huvudet. Det ordnar sig. Det gör det alltid.. 

Men nu ska jag sova. Jag måste försöka skrapa ihop några timmar med sömn.. Nattis! 

1 kommentarer

Lena

01 Jun 2018 06:46

Tänk inte "vad ska jag bli", tänk istället på vad som intresserar dig!

Kommentera

Publiceras ej