(null)
Häst är bäst! 
Direkt efter frukosten lämnade jag J och barnen hemma och gick till stallet. Inte lika kallt idag som igår. Men hårt i backen så det fick bli skrittjobb med fröken C. ❤️ 
Så härligt! Lite egentid och andas in hästarna. Efteråt tömkörde jag ponnyn. Jag tror han är körd förut. Går ju som en klocka med öronen spikrakt framåt. Vi jobbar vidare med att dra låtsasskaklar.. lite i taget så blir det nog bra i slutändan. 💕

(null)
Man får ju ge honom en poäng för gulligheten. Terroristen! 💕 

Efter allt fix med hästarna så blev det utejobb resten av dagen. Nu är ytterligare rutor på plats. 👍 Och idag klarade sig alla utan att gå sönder. SKÖNT! Bara den främre gaveln kvar. Vi eldade i eldkorg och grillade korv ute till lunch. (Inte jag, jag gick in och åt upp chèvren och rödbetorna!😂)   (null)
Eldade och eldade. Perfekt att kunna gå och värma sig lite när det nöp i fingrarna. 👍 

Imorgon är det söndag. Och jag tänker ta dagen som den kommer (typ) tillsammans med mina hjärtan. Ärtan ska på sin dans iaf. Och så ska hästarna få lite kärlek! Det gäller att passa på när jag är ledig. 

Dags att sova! Hoppas ni haft en bra lördag!! 💕

Kommentera

Publiceras ej