(null)
Lastat av varor idag! Gick 👍 trots att det var ganska lĂ€ngesen jag gasade runt med trucken.  

Brottas med mitt inre om hur livet bör levas. Det blir nog lite lĂ€ttare nĂ€r den lilla inte Ă€r vĂ€rldsledsen nĂ€r jag lĂ€mnar. Det svider sĂ„ jĂ€vligt i hjĂ€rtat. KĂ€nslorna Ă€r redan i omlopp Ă€ndĂ„ liksom. 
Men idag bytte jag tid mot morgondagen och kunde hĂ€mta. Och dĂ„ var det en pigg och glad tjej som kom till mig och storasyster. 💕 Hon hade sovit 2,5 h efter lunch. Rekord, för Ärtan har aldrig sovit sĂ„ lĂ€nge pĂ„ Föris tror jag! 😂 Fast jag sa att "hon sover sĂ„ bra i vagnen, Ă€r lĂ€tt att lĂ€gga i den och fĂ„r sova sĂ„ lĂ€nge hon vill." NĂ€r vi skolade in henne för flera Ă„r sedan.

Nu Ă€r det dags att sova. Imorgon jobbar jag nĂ€stan till stĂ€ngning men barnen fĂ„r gĂ„ hem tidigt. Vet ni hur mkt jag tycker om alla mina nĂ€ra och kĂ€ra som stĂ€ller upp och hĂ€mtar tidigt sĂ„ barnen inte gĂ„r alltför lĂ„nga dagar nu i början. ❀❀❀  

Godnatt!! đŸ’€đŸ’€

Kommentera

Publiceras ej