(null)
Vår älskade terriertant!! ❤️

Mitt hjärta blöder för Lena som sagt hejdå till Fia och låtit henne somna in. ❤️😢 

Fia var Fiffis halvsyster och några år äldre. Hon var alltid så himla himla glad, sådär som Fiffi är. 
Jag tänker mycket på att Fiffi är gammal, hoppas så att hon håller sig frisk några år till. Men nu börjar hörseln försvinna mer och mer. Det har gått fort. Men försöker klappa och gosa och visa med händerna. Sen är Fiffi så klok och förståndig så hon läser av mig på morgonen. Ser vad vi gör och kan våra rutiner. Efter vår frukost får hon frukost. Jag plockar undan och sen borstar vi tänderna och det är dags att klä på sig ytterkläderna. Och då sitter hon i hallen och väntar på att få följa med! ❤️ Kloka gamla terriertant!
 
Två nätter har hon sovit i Ärtans säng. Hela nätterna har Ärtan sovit utan att kommit in och hämtat någon av oss. För hon har en pälsig kompis som sover bredvid henne. ❤️ Så fint att se. Och den dagen Fiffi vandrar vidare kommer inte bara mitt hjärta att brista. Det vet jag. 

❤️
Dessa djur. 
Ger oss så mycket glädje i livet. 
❤️ 


Kommentera

Publiceras ej