Sådär, förskolepremiär för den lilla och första riktigt jobbdagen för mig avklarad! Hur det gick? 

Bra! 

Det gick över förväntan att lämna på Föris. Det var mycket barn att titta på och hon fick vara i frökens famn och vinka åt mig när jag gick. (Sen fick jag rapport från min pappa, som hämtade barnen när han slutat, att hon hade ätit bra och sovit bra. Men hon hade sagt mamma, pappa, Clara några gånger och fått svar varje gång vart vi var.) 
Det var ett hav av KAOS i mig däremot när jag satte mig i bilen och åkte mot jobbet. Men det är väl så. Efter en lång tid på hemmaplan tillsammans ska vi nu skapa en ny vardag. Två arbetande föräldrar och två barn som kommer gå på Föris när vi är jobbar. 💕 Sen ett pusslande med tider och mat och allt det övriga! 
När jag väl kom till jobbet var det full fart och kul att träffa kunderna igen! Jag hade bara sönder en hink med frön.. 🙈 och fick köra massor med truck eftersom det kom en varuleverans. Så nu är jag tillbaka. På riktigt. 


Kommentera

Publiceras ej