Lämning av två små och därefter jobb. Matlådor finns i kylen, nybakat bröd och tomtegröt finns färdigt till frukosten. Det kommer gå bra det här, ett "nytt" slags liv. Med vardagspussel att lägga varje dag. ❤️ 

Just nu ligger hon, den minsta, på tvären i sängen, med sina små fötter i mitt hår. ❤️💤 

Jag hoppas jag orkar vara pigg och glad hemma efter jobbet. Kanske fortsätta baka bröd som jag fått till som en rutin. Iaf ibland. Mata min farbror Einar-surdeg och få greja i köket med sällskap av barnen. Kunde inte fått bättre uppladdning iaf. Vi lagade maten tillsammans. Alla fyra. Barnen stod på varsin pall och hjälpte oss med diverse sysslor. ❤️ 

Okej! Håll tummarna för att allting går vägen! 

2 kommentarer

Lena

04 Oct 2018 07:12

Det kommer gå bra bara personalen viftar med lite mat ska du se...

Svar: Haha.. ja, en av hennes lärare sa att det verkade som de kunde vinna hennes förtroende om de matade henne! 😂
pluppelinda.blogg.se

Lena

04 Oct 2018 08:42

M har sett hur Fiffi beter sig. En hund ser alltid vem i ett hem som har mat.

Svar: Haha.. ❤️ bästa tant-Fiffi!!
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej